Rohadt alma a kosárban…
Rohadt alma a kosárban – avagy hogyan kezeljük munkatársi közösséget mérgező kollégákat?
Rohadt alma a kosárban – avagy hogyan kezeljük munkatársi közösséget mérgező kollégákat?
Teljesítménybérezés cégeknél: bevezessem vagy ne? Előnyök, buktatók, tanulságos példa és gyakorlati tapasztalat egy sikeres rendszerből.
Miért nem használják ki a cégek az egyszerű ügyfélszerzési és -megtartási módszereket?
Tudod, miért látunk sok dolgot nehéznek, komplikáltnak, fejfájást okozónak? Bonyolultnak? Mert mi tesszük azzá!
Manapság különösen fontos, hogy a munkáltató és a vezetőség tisztában legyen a munkavállalók munkahellyel kapcsolatos elvárásaival és értékeivel.
Avagy hogyan kezeljük ezt az általános céges problémát? Tulajdonosok és dolgozók között mintha törvényszerűen „kötelező” lenne konfliktusnak lenni.
A cégvezető és a munkatársak problémái. A cégvezető felvesz embereket és fizeti őket azzal az elképzeléssel, hogy segítik majd megoldani az ő problémáit. Ehelyett gyakran az történik, hogy a cégvezető felvesz embereket és fizeti őket azért, hogy ő oldja meg az emberei problémáit…
AVAGY KIK ÉS MIÉRT ELLENZIK A VÁLTOZÁSOKAT? Szerinted könnyű bármilyen intézkedést, újítást, egy új szabályt, egy új mérési, ösztönzési rendszert, egy szoftvert vagy bármilyen változtatást bevezetni a cégekben?
A Bajnokok című spanyol filmről és az egyik legmeghatóbb jelenetről szól ez az írás.